Powered By Blogger

woensdag 18 december 2013

breirol 1 en 2

Ben niet zo lekker geweest, ik hoest nog behoorlijk, maar ik heb weer in om te haken of te breien.

Ik ben nog steeds aan de granny's bezig. We zijn nu over de helft.

Nwe sneeuwman gehaakt, deze keer met een muts.





En ik heb Durable nr. 8 gekocht, ik had eigenlijk gelijk nwe brei nld. moeten kopen, want die ik nog

had leggen, zijn zo krom en wie weet hoe oud ze zijn.

De breirol gestard en bij verschillende mensen gekeken.

Bij KnutselFrutselOma vond ik het leukste idee en dus heb ik er gereageerd en gezegd dat ik er ook

een wil breien.

Gestard op 15-12-2013

50  steken opgezet met nld 3.5 en verder breien met 3.

8 nld tricot,

2st gewoon breien, *omslag 2 st. samen breien* dit de hele nld herhalen, 2st. breien.

volgende nld averecht

8 nld tricot

Nu beginnen en eindigen met 4 kantsteken die je elke keer recht breit

8 nld tricot

Dit is het begin, nu gaan we 'n tussenstuk breien, dit gebeurd na iedere steek.


TUSSENSTUK

3 nld recht, 1nld averecht, het gaatjes patroon [1 omsl. 2st. recht samen breien],

1 nld averecht, 3nld recht, 1 nld averecht.


PATROON 2

3 st. recht, 3 st averecht, 6nld breien en nu beginnen met 3 st. averecht, 3 st recht

je krijgt zo een langwerpig blok. Deze 2 blokken herhalen tot je 6 blokken hebt.

tussenstuk breien.


Ik ben nog niet zo ver, dus dit schrijf ik de volgende keer.

Nog 'n paar foto's erbij doen en dan post ik hem.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten