Powered By Blogger

dinsdag 15 april 2014

vervolg CAL

Zag net dat het alweer 'n tijdje geleden is, dus hier een vervolg van de CAL

Intussen is er weer iets veranderd, het wordt nu een hele sprei
Dat is ruim 1 meter langer en er werd gevraagd of er wol genoeg is
om 2 kussentjes bij te maken.

Maar dit is nog niet alles want de poppen hebben een stapelbed
en het is zo leuk als ze dezelfde deken hebben als ik.

Dus werk genoeg vooral omdat ik het klaar wil hebben voor  deze zomer.



DIT IS HEM TOT NU TOE.






DE BOVENSTE STEEK IS MIJN VARIATIE OP
DE NOPPENSTEEK.






DEZE 2 FOTO'S KUN JE HET IETS
BETER ZIEN.
DE ONDERSTE HAD IK OP DE FOTO
GEZET, MAAR VOOR IK HET HIER
KON LATEN ZIEN, WAS ER WEER
EEN STUKJE
BIJ GEKOMEN.

De steek naast de xx vond 'k ook erg leuk.









xx











Er is een kaartje gekomen en nu dus ff
tussendoor 'n kraamcadeautje breien.
Hier laat ik nog geen foto van zien
pas wanneer ik het gegeven heb.
Als dit klaar is ga ik weer met de deken verder.


Ik heb nog wel 2 granny's gehaakt voor het
groepsproject van H.A.O.  nog 1 dan is dit
klaar en word het ook ff opzij gelegd.


Dit was het voor deze keer, het is onder
tussen wel tijd om te gaan slapen.


groetjes Riet






Geen opmerkingen:

Een reactie posten