Powered By Blogger

zondag 17 augustus 2014

MAM's plaid

 Ben met een nieuwe deken begonnen.
Hetzelfde als de tafelloper maar eens
zo breed.
Ik gebruik maar 1 kleur voor allebei,
omdat ik dit leuker vind.
Vrijdag opgezet en gister eerst een
rond brei nld gekocht, ben nu bezig om
mezelf te leren breien met de draad in
me linkerhand, moet nog wel leren om
het iets sneller te doen, maar vind het
wel fijn vooral met de rondbreinld.















AMY's CAL
Het totaal tot nu.

Deze vordert ook lekker.
Ongeveer een derde deel heb ik nu.

Ik ga nu met het 2de deel beginnen
er komen nog weer nwe steken bij,
en de cupcake vervalt die herhaal
'k niet meer.






Deze steken ga ik zeker herhalen








En deze steek is ook er leuk./

























Deze keer heb ik niet zoveel 

Groetjes Riet
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten