Powered By Blogger

zondag 7 december 2014

SINT 2014

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens.

Het is hier de laatste tijd  een beetje anders dan normaal, 'k ben niet veel
thuis [privé omstandigheden] en daarom ook hier niet meer geweest.

Er komt gewoon niet van, want 'k kan alleen 's avonds ff op de laptop
en dan ben ik vaak te moe.

Maar afgelopen week hebben we Sint gevierd met de kleinkinderen
Hier had ik niet op gerekend, want de pakketjes voor Ierland
lagen al klaar.

Haken  en breien doe ik nog wel, dit gaat de hele dag door.

Cadeautje voor me moeder

Het whooleather patroon.



Een hood en sjaal voor Amy voor bij d'r schooluniform
Het is dezelfde wol lijkt alleen op de foto anders.
Gehaakt naar 'n patroontje van Drops

Gebreid met de Granietsteek.


Heb ook nog meegedaan met de scheepjescal en elke week 1 ipv 6 stuks gehaakt.
Hier van neem ik degene die mij het meest bevallen en daar maak ik ter zijner tijd
ook weer een plaid. Heb hiervan nog geen foto's gemaakt.

Amy's deken is bijna klaar.

De gebreide dekens staan op het moment op een laag pitje, ik sla wel elke week
het patroontje op, dus als weer meer tijd heb ga ik netjes verder.

Ik ga nu stoppen, nog een fijne zondag gewenst.

grtjs. Riet






Geen opmerkingen:

Een reactie posten