Powered By Blogger

woensdag 14 januari 2015

2015



CAL 2015

Het nieuwe jaar is weer leuk begonnen met 'n nwe CAL
'k wilde eerst niet meedoen maar het is zo'n leuke dat ik 
toch weer ben gezwicht.
Ik hoef het niet te laten voor de wol/katoen want zo kom 
'k hopelijk een keer door de voorraad heen.





De granny hierboven is gemaakt door Tertia, 
die hieronder is van Jolanda

Ik vond ze alletwee mooi en kon niet kiezen, dus 
voorlopig haak ik elke week om beide granny's een 
nieuwe randje 






De gebreide deken van ''Aletta's knitting deken is ook een nwe
Het is erg, maar me voorraad lijkt onuitputtelijk.
Dit wordt een stola voor mij, want ik heb het altijd koud.




Van deze week heb ik nog geen foto, het is ook klaar, 
maar ik herhaal  het motief  nog 'n keer.


Tot de volgende keer.

grtjs Riet






Geen opmerkingen:

Een reactie posten